keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Ostoksia ja palkinto

Kävin tänään Stockmannilta hakemassa kolme Isadoran lakkaa. Isadora Peel Off Base, Isadora Blowing Beetle 875 ja Isadora Purple Crush 104. Harmittaa kun en ole ehtinyt hamstrata enempää noita Isadoran Crush lakkoja, olisi kylllä muutama muukin sävy kelvannut minulle.
Tilasin Trendi lehden ja sain kaupan päälle nuo Lumenen tuotteet ja Trindin lakan kävin ostamassa liuskoittuville kynsilleni.
Tässäpä sitten on Wet n Wild kisan palkinto eli 50 euron edestä meikkiä. Ajattelin joulun jälkeen arpoa osan tuotteista pois, koska minulla ei ole käyttöä kaikille. Olen jo testannut osaa tuotteista ja rakastuin tuohon putkilossa olevaan huulirasvaan, koska se tuoksui aivan ihanalle!

8 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja onnea palkinnosta joka näyttää kans kivalle =)

    VastaaPoista
  2. Onnea vielä kerran tuotepalkinnosta! :) Ja joo pitäs kyllä hamstrata nuita IsaDoran lakkoja, mulla ei oo vielä yhtään siitä uudesta kokoelmasta. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo aattelin ehkä heti huomenna tehdä uuden hamstrauskierroksen :P

      Poista
  3. Nunnu hei, oletkos huomannut että voitit mun blogiarvonnassa? Kovasti olen yrittänyt suhun yhteyttä saada sähköpostitse. :)

    VastaaPoista
  4. Uu miten hienoja kynsiä ja blogi! Sait uuden lukijan :)

    Ja jos kiinnostaa, niin käyppä kurkkaamassa mun kynsiblogia:
    nail-days.blogspot.com/

    :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita :)